close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חודשים של התארגנות לחתונה

מערכת שורשי כסליו, תשפב14/11/2021

החתונה היא אחד האירועים החשובים ביותר עבור כל אדם ולכן נושא של התארגנות לחתונה אורך בדרך כלל כמה חודשים וזאת כדי שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת...

תגיות:
התארגנות לחתונה
החתונה היא אחד האירועים החשובים ביותר עבור כל אדם ולכן נושא של התארגנות לחתונה אורך בדרך כלל כמה חודשים וזאת כדי שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת. לאחר שבני הזוג החליטו שהם מעוניינים להינשא, השלב הראשון הוא בחירת מיקום החתונה. כאשר החתן והכלה גרים באותה עיר, הם בדרך כלל חושבים על מיקום בעיר זו או בעיר סמוכה. כאשר הם מגיעים מקצוות אחרים של ישראל, הם בוחרים אולם בעיר המגורים של החתן או של הכלה, לחלופין הם יכולים לקבוע גם בגן אירועים שנמצא באמצע הדרך בין שני היישובים של
בני הזוג. במקרה כזה כחלק מנושא התארגנות לחתונה, בני הזוג ישכרו אוטובוס כדי להסיע את האורחים מהיישוב המרוחק, אל מיקומה של החתונה.

כדי לייעל את העבודה ולא לשכוח נושאים כלשהם, בני הזוג עורכים במחשב רשימות שונות ומעדכנים בהן ובטבלאות האקסל את כל הנתונים. לאחר בחירת האולם, הם בוחרים ספקים לאחר שקיבלו על כל אחד מהם המלצות כיוון שהוא נתן שירות מקצועי ואיכותי בחתונה של חברים או של קרובי משפחה. בדרך זו הם בוחרים תקליטן בקריות אשר יקפיץ את הקהל וילהיב אותו מתחילת האירוע ועד סיומו בשעות הקטנות של הלילה. כמו כן צוות צילום מוביל אשר עובדיו יטפלו בנושא צילומי הסטילס, צילומי הווידאו והמגנטים, כדי שיהיה תיעוד מוצלח של האירוע המרגש.

שלבי התארגנות לחתונה
ספקים נוספים שיש לתאם איתם את נושא התארגנות לחתונה, הם מעצבים אשר יעצבו את החופה בסגנון המסורתי, או באמצעות בדי שיפון יפהפיים שיתנפנפו ברוח ולהם יוצמדו זרים של פרחים מרהיבים, בגוונים ובזנים שבחרו החתן והכלה. כמו כן יתואם מיקומו של השביל הייחודי שעליו ילכו החתן, הכלה ובני המשפחות שלהם לעבר החופה.

תיאום בין ספקי החתונה
מי שמפיק את האירוע, הן אם מדובר בחבר או בקרוב משפחה שמסייע לזוג או לחלופין במפיק מקצועי, עובד לאורך כל התקופה של התארגנות לחתונה מול הספקים וזאת כדי שכל אחד מהם יבצע את הפעולות שעליהן סוכם, על הצד הטוב ביותר. נושא חשוב נוסף הוא התיאום בין כל הספקים וזאת ליצירת חתונה מושלמת.

אולם החתונה
בני הזוג מקפידים לבצע אישורי הגעה ובהתאם לכך הם קובעים את המיקומים של כל אחד מהשולחנות אם מדובר בשולחנות עגולים, מלבניים או שולחנות אבירים ארוכים. בהתאם לנתונים כל אורח שיגיע לאולם יקבל מידע על מקום הישיבה שנשמר עבורו והתנהלות זו יוצרת סדר של התארגנות לחתונה וכך אין בעיה של חוסר במקומות ישיבה, או בלגן עבור המשתתפים שלא ימצאו מקום עבור כל המשפחה או כל החברים יחד.

חלק מהותי של התארגנות לחתונה הוא נושא התפריט. בני הזוג עוברים בקפידה על כל האופציות, טועמים את המאכלים השונים ומתייעצים עם השף, אילו מנות כדאי להזמין בהתאם להרכב הקהל ולכמות הילדים שאמורים להגיע. מזל טוב !
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה